maanantai 23. elokuuta 2010

Yllätysten ilta

Voi mikä iloinen yllätys minua odotti, kun kotiuduin töistä. Kahvittelun jälkeen sanoin miehelleni meneväni
koneelle kurkkaan onkohan kukaan kommentoinut ja olihan siellä.
Sydämellinen kiitos kaikille kommentoijille♥
Yllätyin, että vajaan kuukauden ollut laskuri on kivunnut jo yli tuhanteen, enpä olisi vielä huhtikuussa uskaltanut edes unelmoida sellaisesta, kiitos siitä kuuluu teille tutut ja tuntemattomat vierailijat. Olette tehneet bloggailustani mielekkään.
Ihanimman yllätyksen järjesti Marge antamalla minulle tunnustuksen. Uskomatonta miten liikuttuneeksi se sai allekirjoittaneen. Se on toinen tunnustus bloggailuni aikana. Uskomatonta. Nyt tunnustus pitäisi laittaa seitsemälle eteenpäin ja kertoa 7 asiaa itsestään.

       
                                                     vaaleaaharmoniaa

                                                       uudenkuunemilia

                                                        kotiliesi

                                                        valkoisetruusut

                                                        Ainosofian puutarha

                                                          rosegarden

                                                          luminenomena

                                                         
   Sitten vielä ne seitsemän asiaa itsestä.

1. Olen horoskoopiltani kauris
2. Olen eronnut ja asunut avopuolisoni kanssa jo yli 18 vuotta.
3. Minulla on yksi poika ja puolisoni tytär
4. Toivoisin jo lastenlapsia
5. Minulla ei ole sisaruksia, Isäni nukkui pois 15 vuotta sitten
6. Luonteeltani olen herkkä, liian kiltti ja sopeutuvainen
7. Haluaisin olla puheliaampi   

Yllättävän helposti nuo syntyivätkin, ehkä tekisi joskus hyvää pohtia enemmänkin piirteitä itsestään:)
                          Yli 110 vuotias pariskunta mökkivanhuksen edessä tänä kesänä.

7 kommenttia:

  1. Onnea tunnustuksesta:) Mukavaa alkanutta viikkoa:)

    VastaaPoista
  2. onnitteluni tunnustuksesta!
    ja vau, niin hieno kuva teistä:)

    touhukasta uutta viikkoa!

    lämpimin terkuin
    päivi

    VastaaPoista
  3. Hei Hanne :)

    Onnittelut ensin itsellesi tunnustuksista :)

    Ja tavattoman paljon kiitoksia sinulle kun huomioit myös minun puutarha-blogini.

    Suonet anteeksi kun laitoin tunnustuksesta maininnan tuonne sisustuspuolelle.
    Tähän kun kuuluivat nämä 7 asiaa itsestä niin löytyvät sieltä :)

    Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  4. Onnea sinulle ansaitusta tunnustuksesta :) Ja kaunis kiitos minun blogini muistamisesta. Palaan omaan seitsemään asiaani myöhemmin tänään.

    Kuva sinusta ja puolisostasi on ihana. Se henkii lämpöä ja rakkautta :)

    VastaaPoista
  5. Onnittelut sinulle itsellesi tunnustuksesta ja kiitos, että halusit sen minulle ojentaa.

    Oikein ihanaa alkuviikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  6. HUPS - nyt kävi niin, että en tahallani vaan aivan epähuomiossa unohdin tunnustuksesi blogilleni. Olen ollut niin tohkeissani, että sen kyllä luin ja olin niiiiiiin onnellinen saamastani kunnianosoituksesta, mutta sitten kun tuli kaikkea muuta, niin sen sitten unohdin. Anteeksi.
    Pistän kuuluisat 7 asiaa minusta viikonlopun aikana. Kivaa ja pirteää viikonloppua teille!

    VastaaPoista

♥LÄMPIMÄT KIITOKSET KOMMENTEISTA♥