keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Tunnustus ja paljastuksia




Olen saanut jo vähän aikaa sitten mukavan tunnustuksen Irmastiinan blogista. Kiitos!
Nyt pitäisi kertoa seitsemän asiaa itsestäni.

1. Olen illan virkku ja hieman aamun torkku, vaikka aikaisemmin teinkin aikaisia aamuja jatkuvasti. silloin
    yöunet jäivät 4-5 tuntiin.
2. Olen sulaan ja pullan ystävä, ja se on ruvennut näkymään.
3. Tykkään matkustella, mutta kauriina olen kyllä koti-ihminen.
4. Rakastan elämää ja elämässä kaikkea kaunista.
5. Inhoan epäjärjestystä, mutta ei meillä silti aina siistiä ole.
6. Tumma vihreä ei koskaan ole ollut lempivärini.
7. Olen ulospäin suuntautuva, enkä pidä epärehellisistä ihmisistä.

Tässähän ne jo tulivatkin.
-Hanne-

8 kommenttia:

  1. Hienot tunnustukset... ja tuo ensimmäinen niin osuvaa minunkin kohdalla..:))

    VastaaPoista
  2. Niin ja piti vielä lisäte, että tuo kakkonen on kuin itsekirjoittamani..:))

    VastaaPoista
  3. Mukavat tunnustukset ja onneksi olkoon tunnustuksesta ♥
    Eb minäkään pidä epärehellisistä ihmisistä, en todellakaan, olen kärsinyt niistä.
    Paljon samaa löysin itsestänikin, oikeestaan kaikki käy, vihreä värikin :)

    VastaaPoista
  4. Mukavat tunnustukset.
    Todella ykkönen passaa minuunkin.
    Paljon on samanlaista meissä.

    VastaaPoista
  5. Onnea tunnustuksesta:)! Ne on aina kivoja piristyksiä.
    Mukavaa keskiviikko illan jatkoa !

    VastaaPoista
  6. Kävin jo viime yönä ihastelemassa edellistä postaustasi mutta kommentti ei sitten millään lähtenyt sinulle:(
    harmitti kun olin niin pitkän sepustuksen kirjoitellut...
    no, tiedät ihastelen aina ja kirjoitan lempiystävälle
    ajatuksiani...
    luin nyt sitten vielä nuo tunnustukset , onnitteluni niistä ,ja
    huomasin että yhteistä oli monessa asiassa:)

    leppoista loppuviikkoa ystäväin, mie oonkin taas torstaivapaallani ja toivon auringon näkyvän :)

    iltahalit
    Päivi

    VastaaPoista
  7. Onnittelut tunnustuksesta ja kivoja paljastuksia sinusta:-)
    Mukavaa loppuviikkoa<3

    VastaaPoista
  8. Onnea tunnustuksesta♥

    Melkein kaikki samat, paitsi kohdalle 5 en voi mitään. Annan siihen ratkaisun blogini seuraavassa postauksessa, sillä alan olla epätoivoinen...

    VastaaPoista

♥LÄMPIMÄT KIITOKSET KOMMENTEISTA♥